Comportamentul social

carti

5 Review(s)
Deşi avem impresia că luăm decizii pe baza unor deliberări deci conştient şi raţional în realitate pentru noi decid emoţiile normele prejudecăţile voinţa temerile sau frustrările. Comportamentul social cercetează mecanismele profunde al...
Cod: 59344 / 69360
Disponibilitate:
Producator: N/A

70 RON

62.90 RON


lensa.ro

Deşi avem impresia că luăm decizii pe baza unor deliberări deci conştient şi raţional în realitate pentru noi decid emoţiile normele prejudecăţile voinţa temerile sau frustrările. Comportamentul social cercetează mecanismele profunde ale acţiunii oamenilor mobilizând întregul inventar al ştiinţelor sociale. Autorul Jon Elster creează o structură de analiză şi interpretare a unor probleme aparent paradoxale învăţându-l pe cititor cum să găsească răspunsul la întrebări de genul: De ce uneori ni se schimbă preferinţele prin simpla trecere a timpului? De ce pedepsele în loc să reducă rata de incidenţă a comportamentului pe care îl vizează mai degrabă o sporesc? De ce rata sinuciderilor scade atunci când medicamentele periculoase se vând în folii faţă cu vânzarea lor în flacoane? De ce este mai puţin probabil ca oamenii săraci să emigreze? De ce sunt oamenii dispuși să investească în proiectele altora în condiţiile în care cei din urmă păstrează întregul profit? De ce trag oamenii concluzii care nu sunt susţinute de dovezi? De ce își exprimă unii oameni opţiunea de a vota chiar și atunci când aceasta nu poate produce niciun efect în privinţa rezultatului de la urne? De ce firmele investesc în stocuri masive chiar și atunci când nu antici¬pează o întrerupere a producţiei? Adresabilitate: 1. mediul academic: profesori şi studenţi la facultăţile de sociologie psihologie jurnalism drept comunicare şi relaţii publice ştiinţe politice administraţie şi afaceri filosofie; 2. practicieni în domeniile psihologie sociologie mass-media (jurnalism publicitate PR) politică (teoretică şi practică) ONG-uri; 3. manageri interesaţi de rafinarea metodelor de gestionare a resursei umane; 4. publicul larg.
Opinia ta despre produs


pictorulfericit.ro