În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental și se analizează obiectivele instruirii din perspectiva realităţii pedagogice. În capitolul 2 se evidenţiază necesitatea clasificării obiectivele instruirii/procesului de învăţământ pe criterii riguroase la nivel de taxonomii pedagogice și sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ afirmate în teoria şi practica instruirii. Partea de aplicaţii urmăreşte: 1. exemplificarea obiectivelor generale și a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competențe generale respectiv specifice la nivelul curriculumului şcolar funcţional în prezent în învăţământul primar; 2. evidențierea deschiderilor posibile la nivelul acțiunii de operaţionalizare realizate de fiecare învăţător institutor şi profesor pentru învăţământul primar în vederea stabilirii în cele mai bune condiţii a performanțelor concrete ale elevului în cadrul fiecărei activităţi didactice.
Produse din Categorie
Recomandari